Reklamace námi prodaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.
Obecné podmínky reklamace:
Z řešením reklamací se obracejte přímo na VITALWELL GROUP s.r.o.
Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat VITALWELL GROUP s.r.o. o zjištěných závadách.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
a) Na e-mailovou adresu provozovatele moda@vitalwell.cz
b) Poštou na adresu provozovatele:
VITALWELL GROUP s.r.o. Tř. Tomáše Bati 419, Obchodní dům Terno 2. podlaží, 76302 Zlín
c) Osobním doručením na adresu provozovatele:
VITALWELL GROUP s.r.o. Tř. Tomáše Bati 419, Obchodní dům Terno 2. podlaží, 76302 Zlín
Kupující je povinen uvést:
a) Kopii prodejního dokladu
b) Co nejvýstižnější popis závad
.
Líbí se Vám náš shop?